BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Thursday, September 29, 2011

enough is enough !

aku tau aku tak mampu jadi yang terbaek , at least aku berusaha ! kenapa kau tak nampak sume tue .. kau memang buta segala-galanya !

buta warna !
buta akal !
buta otak !
buta mata !
and the last one is ..

buta hati !!

Allah da kurniakan macam2 dekat manusia tapi kenapa laa ta pandai nak guna and hargai . sighh !!

aku harap kau tau yang aku sayangkan kau , ikhlas dari hati aku ..

hope one day kau akan sedar tue sume oke , skali lagikk aku tegaskan yang aku memang ta sempurna and ta mampu nak jadi yang terbaek disisi kau tapi aku da try !!

kau buad aku takod nak berkawan , berkasih disebabkan oleh kau ..

kbai !

p/s : berkawan tak semestinya berkasih , tak semestinya berada bersama tiap masa and tak semestinya perlu gembira . remember jekk yea ayn , hidup ni macam roda . Allah tue maha adil ..

0 comments: