BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Tuesday, September 27, 2011

special for them

hai stalkers and readers ..

hari ni memang penad gile keje kat opis . cam haram jadah jekk . sebokk dengan lawatan laa, meeting bagai, haihhhh , penad mak nokk ..

ha, arini entry agak special sikit . sebab tu laa tajuk entry pon da special habis  kannn .. ye,, entry kali ni khas buad mereka yang tersayang dan yang paling aku sayang tauu ..
mungkin ape yang aku buad ni takde laa yang paling special kann, tapi aku buad sume ni khas tok korang yang bergelar sahabat oke ! hope korang like it !

are u ready guysss ~~~

3 ..... 2 ...... 1......
HAPPY BIRTHDAY TO ...................



both of you sayang . wish khas dari aku :

  • moga panjang umur dan dimurahkan rezeki
  • moga hubungan kekal ke anak cucu ( harus laa kan )
  • dijauhkan dari benda-benda tak elokk
  • happy and ceria2 selalu
  • forget the past and start a new life
  • sentol , sila jaga kawan aku baek2 yea ..
  • gigi besi, i love u so muchh ..kau memang kawan aku yang terbaekk .
and lastly yang aku nak bgtauu ,, aku sayang "FATIN NABILAH" sangat-sangat dan ketad-ketad ..
=)


sorry agak lewat sedikit entry khas dari aku buad korang sebab busy mcm perdana menteri aku ni . hahah ~~

and the next entry is special for my demokk comey which is myra .


aku tau kau tengah demam and ta sehad kan,,
aku risau sangat pasal kau . aku harap kau cepat sembohh oke dear ..
jangan lupe makan ubat ,,
jangan lupe rest banyak-banyak oke sayang .
hope kau sehad , aku sentiase doakan kau cepat sembuhh ..
aku sayang kau sangat-sangat tau yunkk ..
seriously rindu kau sangat-sangat ..
p/s for ashrul harun , sila tengok and jaga kawan aku baek2 yea ..
she is my lovely dearest friend tauu ..

"get well soon  " SITI AZMIRA " . sayang kau !
maybe kau tak nampak aku care kat kau macam atien gg besi aku tue , tapi tiap hari aku dokk pk pasal kesihatan kau .. hope cepat sehad k !

agak penad menaip entry kali ni , so mau rest sekejap . sambil mengonline kan diri .. 
see yaw !!

0 comments: