BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Monday, September 26, 2011

koyak lagi rabak

hai followers dan stalkers !

agak lama mendiamkan diri . sunyi sepi dan makin bersawang blog aku ni kan . haiskkk , busy dengan kerja dan busy tido jea bila balik keje , bila masanya nk mengupdate blog aku ni kan .

tiba2 aku rase nak post something kat blog aku ni . hati ni sayu jekk ! Ya Allah , dugaan ape lagi laa yang kau nk bg kat aku .. wahai hati , sila bersabar yea .. aku tau aku kuat nak menghadapi sume ni .

kenape plak laa entry aku kali ni macam pfttttt kan .. 
ye, mmg mcm pftttt pon entry aku kali ni ..
orang macam aku ni memang patot pon dapat pengajaran ! bila rang bercenta, kau sebokk nk bercenta kan, hamikk kau !! bila jadi gini , memang sayu habis laa ..

kenape la aku ta bole nak bahagia macam orang laen ? 
it is because aku memang tak layak nak bahagia or aku sememangnya masih belom bersedia nak bersenta2 bagai kan ..

haiskkk , yup . aku rasa mungkin aku masih belum bersedia nak ade ape2 comitment buad masa ni .
aku rase aku masih tak matang dalam percintaan . k
orang laen bercenta, happy jekk tapi aku ? bercenta macam berperang rase nya ..

cuba untuk menahan air mata sebaik mungkin sambil menaip entry nii ..
maaf laa kawan2 , aku langsung ta contact korang disebabkan aku banyak sangat masalah kan .. 
aku abaikan kawan2 aku . hope korang paham situation aku sekarang ni ..

i know i cant be the best for u b, but i try to be perfect and to best among the best just for you ..

mungkin jodoh kita tak panjang .. 

andai ada jodoh , ada laa b ..
andai takat sini jea jodoh kite, bby redha and bby sentiasa doa yang terbaek buad b ..

=(  

0 comments: