BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Friday, September 30, 2011

saked hati !

aku sangatsangat saked hati dengan ....

WAREHOUSE CLEARANCE PADINI !!

damn ! aku geram gile sebab this year padini buad warehouse sale kat tempat yang super dooper kecikk ..

arghhhhh , nak jerit puaspuas biar lepas geram aku ni ha ..

yang paling aku saked hati and meluat gile is aku hanya mampu tengok jea orang shoping sakan dengan beg plastik berguni guni , aku ni ? hahahah, dok dalam keta sebokk mencarikk parking . 

siott jekk ! nak elak kena saman punye pasal and malas nak beratur panjang semata-mata nak masuk warehouse, aku amik keputusan balik jekk uma . tahun depan jekk laa aku shopping yea PADINI ... 

geram sangat !! tak dapat nak shopping . tapi takpe , nanti shoping puas2 ngan alang , nak ajak dea shoping sampai lebam !

kbai !

0 comments: