BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Monday, October 10, 2011

Kawan Lame Nak Kawen

hai peeps , hope korang sume oke jea . tajuk entry macam best jea gitu kan , haihhhh . for those yang da kawen tue best laa kan . for yang belum kawen tue mesti jeles tau ,

kawan lama aku nak kawen laa , adushhh ,, terkejot jugak dengar cite ni kan . ta sangka kawan lama nak kawen tapi aku happy for both of you laa .

actually yang nak kawen tu sebenarnye is ex-bf aku laa . arghhh , mulamula bila tau dea nak kawen macam terkejot jugak laa kan sebab tak sangka da kau nak kawen .

paling tak boleh bla is kau nak kawen dengan musuh aku laa beb , mau terbakar telinga aku dengar kau nak kawen dengan si perampas tu tapi tu sume da lepas kan and cite lame plak tue , aku tak kesah pon !!

haha , macam jeles jekk bunyinye kan , haha . nope ! aku tak jeles langsung oke , not at all sekali lagikk aku cakap . aku happy sebab jodoh kau da sampai kan walaupun kau kawen dengan junior kita yang mmg pftttt perangainye . tak sangka sungguh tau .

tibea-tiba teringat pulak kat cinta lama kita dulu , ouchhhh , sungguh sweet kan kenangan tu . i like it ..
tapi kan , aku tak kesah da sume tue sebab bagi aku kau hanya cinta monyet aku jekk , cinta sewaktu ketidakmatangan yang ada kat diri aku . haha !

teringat pulak waktu mulamula kau nak ngorat aku , haha ! sumpah macam bodo sebab yang ngorat mengorat tue bukan kau tapi aku ! sumpah malu gila sebab perigi carik timba kan .

tapi siyes laa tue sume kenangan kan , tapi aku harap kau tak pernah lupa kat aku and aku hope kita tetap kawan sampai bila bila . and aku sayang kau as a friend jekk ! fullstop !

no worry oke sebab wedding kau aku pasti akan datang sebab teringin nak tengok kau naek pelamin . mesti kau nampak sweet jekk ,

haha , niat aku datang pon sebenanye nak mintak seru sikit . hope pasni aku laa plak naek pelamin kan . haha .. gedik betol !

so aku kena laa save the date by 29 Oktober 2011 just untok kau jea sebab kau kan kawan aku , and tujuan aku datang wed kau pun semata-mata nak jumpa kawan lama aku . wahhh ! tak saba tau nak g wed korang.

walaupun kau kawen ngan si perampas which is mangsa bully aku waktu skola , aku tak kesa punggg laa .
tak saba nak datang wed kau and nak pakai gojes2 habis ! hikhik .

sumpah malas nak datang wed kau sebab kau kawen ngan mangsa buli aku , haha .. tapi dun worry atas dasar kawan aku nak datang gak and nak buad sesi kutuk mengutuk your future wife tue .
hahahahahahahah ( gelak setan )

nantikan entry khas untok kau and untuk tatapan followers aku . special untok kau walaupun kau tak baca kan ..

=)

save the date  yea ayn ..
  • 29/10/2011
  • Kampung Labu bt8 , 71900 Labu Seremban
  • Sabtu
p/s : nak carik baju gojes2 sangat for your wed ! ngeee ..

0 comments: