BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Monday, October 10, 2011

Takde Tajuk

hai peeps ,,
mcam mana monday korang ? oke tak . aku ni tak payah cakap laa kan , sumpah malas nak ke opis and sumpah malas nak bangun pagi , haha .. hari ni pagi pagi lagi da kena jadi usher gitu tau . arahan kan , so terpaksa la laksanakan , ekotkan hati nak jea amik cuti tapi mengenangkan aku ni student praktikal so i have to follow the rules laa .

baru jea jap tadi akak opis aku selamat melahirkan baby yang kedua and alhamdulillah also congrats sebab dapat baby boy . happy laa akak kan ,, pasni da tadap laa jumpe akak laa till ayn habes praktikal . tapi takpe , ade mase ayn datang melawat akak oke ,

maaf laa yea sebab hari nie hari entry campur aduk sedunia ! ngeee . =)

haiskkkk , hari ni ramai betol laa kan yang mc laa , El laa kat opis aku ni , yelaa bos takde kan , cuti sakan laa . aku ni ? kena laa keja . dah laa elaun pun taknak bagi pastu keje sikit punya banyak , tunggu laa aku report kat lecturer aku baru tau . perasan jekk kan ,, macam laa lecturer aku tue nak layan kerenah aku .

so, tugas aku hari ni is nak siapkan report yang agak lama aku tinggalkan before lecturer datang melawat aku kan .

kbai !

0 comments: