BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Wednesday, October 26, 2011

SPECIAL FOR AWAK

hari yang cukup indah tapi rugi sebab aku demam , damn betol kan .
da bape ari demam still tak kebah lagik , agak kacau laa disitu kan . satu keje pun tak boleh buad .
entry for today , aku cuba gagahkan diri semata-mata for awak tau .
hope awak suka .

aku kenal dea masa aku sem satu , since that day aku kenal dea till now , we are still be a good friends , walaupun macam-macam da aku ngan dea hadapi dugaan . 
agak sedih bila i thought friendship kita macam end dekat situ tapi ...
Alhamdulillah aku ngan dea masih kuad nak harungi dugaan ni .

so , i made it special for you sayang .
btw, korang mesti nak tau sape dea kan , 
haha , sila lihat dibawah yea .

1

2

3







nie lah dea cik bambam saya , 
sayang awak sangatsangat tau .

simple wish dari aku :



Happy Birthday My Dear ,
ELIYA YAYA 
Moga Allah sentiasa memberkati hidup awak , ceria selalu ,
Sweet 20 .
Aku Doakan kau sentiasa dimurahkan rezeki .
Sorry sangat entry yang sangat simple sebab tak daya nak buad panjang2 .
demam la katakan .
;)
Cuba jugak gagahkan diri buad entry untuk awak.

hope kita tetap jadi kawan sampai bila-bila .
Amin .



tengs for giving me a chance to know awak and be your friends .
sayang kau sangat bambam .

kbai .

0 comments: