BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Saturday, May 14, 2011

DUA DALAM SATU

 salam stalkers stalkers sekalian , harap kamukamu semua sentiasa baikbaik sahaja ye . almaklumlah , musim cuaca yang tak menentu ni , macammacam perkara yang tidak kita jangka dan diluar kemampuan kita boleh terjadi . mood agaklah kepenatan pada malam yang agak sunyi dan angin yang bertiup sepoi sepoi bahasa ni kan . 
 ha , firstly , dua dalam satu , cik peanut terlalu ghairah pada malam ni . whoa ! bukan ghairah itu ya . tetapi ghairah untuk menulis blog yang ditinggalkan beberapa hari ni . maklumlah , orang busy mencari rezeki sekarang ni kan . hahahaha ( gelak sampai terbatuk batuk tau )

ya , mula mula , cik peanut ingin kongsikan menu lunch plus dinner cikpeanut barubaru ini .. wah wah , nyuminyumi tau . lets check it out ape menunya , tapi sori ni sume pic download di internet saje . yela , handphone murah jea aku gune . mane boleh tangkap pic . hahahahahhaha . antara menu cik peanut adalah 


subway pada waktu lunsch aku. yeay . sumpah sedap chicken teriyaki bersama ice lemon tea . tengs angah blanje aen . 


ditambah pula dengan mcflurry yang begitu mengiurkan . urmmphhh ! memang sedap ! dessert .


restoran yang agak biasabiasa saja . makan di tepi jalan di kelana jaya tetapi sumpah sedap ! ni lah menu dinner aku .






nasi goreng chicken chop plus mee raja dan air yang teramatlah sedap . RIBENA LAICI !  sedap sangat tau . da lah ade laici , ditambah pula dengan nata de coco dan tembikai . sumpah best ! tengs again to my sis sebab sudi blanje . try la ye . memang teramat best . datang jea dekat area kelana jaya ! menjanjikan kepuasan !

secondly , RINDUKAN KAWANKAWAN YANG JAUH DIMATA TETAPI DEKAT DIHATI .. sayang kamukamu semua .

housemate aku !


besties aku yang pakai tudung pink ..


si cumil roomate sem satu yang paling aku sayang !


cik nab yang demok suda aku anggap seperti keluarga sendiri !


pembakar semangat aku untuk berubah !



housemate semester dua !

aku sayang korang semua oke! moga korang sume tak pernah lupe kat aku .. 

p/s: aku demam ni cik gulahaty !  sini la nak pelok kuatkuat! sayang encik pengarang jantung saya ni . muahhh ! sentiasa di hati bee .. 
nantikan entry post yang baru kejap lagik yeay ..

0 comments: