BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Tuesday, May 17, 2011

HATI YANG KAU SAKITI

 morning stalkers stalkers sekalian ! ha , pesal la entry tajuk ni . pelik kan kan ! hahahahhahaha ! ade sebabnya entry bertajuk macam ni kali ni . hati panas , telinga panas dan segala macam la yang panas . shit !!! aku tengah mara ni . damn betol .

terima kaseh la sistem i-pelajar sebab kau da berjaya buad aku terasa nak buad dosa dengan mencarut dan memaki hamun kau bodo ! seked hati aku tau . kua jea result rasmi , aku baru balik keje then terus nak tengok result , damn , aku failed mice . cant believe it ! shit and shitttt .. mau menjerit aku sekuat kuat hati . engatkan aku sorang je yang failed . suddenly naz kol cakap dea pon faild and at last sume membe kelas aku failed . what the fuck . haram jadah betol . 

kol lecturer then tanye , dea cakap sistem ade prob so kene tunggu . ha , lecturer2 yang kami sayangi , ketiak da nak tumbuh bulu da menunggu perubahan result tau . so , hope hari ni da berubah resultnya tapi ...
same jea ! tunggu dan lihat jea pe jadi kejap lagik oke !

0 comments: