BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Saturday, May 14, 2011

KERINDUAN

 hello korangkorang . ha , sebelum berangkat ke kerja , aku nak post satu entry dimana ada sesuatu yang ingin aku kongsikan . kerinduan !! ya , walaupun aku berada bersama keluarga tercinta , aku tetap juga merindui ayah dan ibuku . sumpah aku sayangkan mereka . YA ALLAH , kau panjangkanlah umur mereka . sesungguhnya aku tidak mahu kehilangan mereka . segala jasa dan pengorbanan mereka aku masih lagi tidak sempat nak balas . aku berdoa agar mereka sentiasa berada di dalam keadaan baikbaik sahaja . amin..

teringat pula sesuatu ketika ini . along chat ngan aku pagi tadi . ya ALLAH , mahu jatuh jantung aku dengarkan cerita along . own mimpi kan dedy katanya . menangis nangis di dalam keadaan tidur . angah pula mimpi giginya patah ! apa makna mimpi ini semua ? hanya kau sahaja yang ada jawapan nya ya ALLAH . alang pula kol dady dan sajasaja bertanyakan khabar sampai menangis teresak esak . sabar lahh ye kakak ku . insyaallah tiada apaapa . kita berdoa dan bertawakal sahaja oke .

sekarang ni dedy pon banyak mendiamkan diri dan bersendirian di bilik , ya , bukan aku tak perasan semua itu . aku perasan tapi aku hanya agak bahawa dady sememangnya begitu . dady n ibu , aen sayangkan dedy n ibu . kalo boleh bialah aen sahaja yg pergi dulu dari ibu dan dedy . aen mahu memberi kesenangan kepada ibu dan dady . aen nak balas jasa ibu n dady ! jangan tinggalkan aen ya .

sememangnya aku sayangkan mereka . sumpah . moga diperjauhkan segala perkara yang tidak baik kepada keluarga kami . amin . all stalkers stalkers and readers , korang mungkin tak merasa apa yang aku rasa pada ketika ini . hanya tuhan saja yang tahu . risau , sedih dan segala perasaan ade dalam kepala aku ini. pelbagai persoalan yang timbul ketika ini . 

ya ALLAH , berikanlah aku kekuatan . berikan aku semangat dan jauhkan segala perasaan buruk sangka aku ini ..

aku terlalu sayangkan mereka !

0 comments: