BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Wednesday, May 11, 2011

FAR AWAY

nite stalkers and readers sekalian , maaf lah kerana aku post lagik buad kali yang keduanya pada hari ni . ha , kenapa ye aku beria ia nak post . hati aku meronta ronta nak post sangat malam ni .

"FAR AWAY"  , ya , aku nak pergi jauhjauh dari hidup kamukamu sekalian . maaf kerana aku tak pernah jadi yang terbaik di kalangan kalangan kamu semua yang sudah sememangnya baik . aku hanya insan yang kerdil tak mengerti erti persahabatan ! maaf ye kawankawan . macam nak mati jea aku rasa malam ni . saked yang menjadijadi . Ya ALLAH , sessungguhnya kesakitan yang kau berikan ini teramatlah saked .

aku rindu kawankawan aku . aku rindu mereka semua. 


maaf ye cik ilya kerana mengdownload picture ini . hanya ini sahaja yang saya ada .


maaf sangatsangat kamu berdua kerana tidak mampu menjadi sahabat yang berguna kepada kamu . aku tahu aku memang jahat , tak boleh nak menjadi yang terbaek . maaf .

sememangnya aku tujukan ini khas kepada mereka yang bergelar sahabat kerana aku terasa ingin pergi jauh dari korang . aku nak menjadi seorang sahabat yang sentiasa bersama korang waktu susah dan senang , ya , aku memang ingin berubah .

terima kasih kepada cik nab , myra , naziera , yana kerana sentiasa memberi semangat dikala orang memberi cemuhan yang hina dekat aku . aku nak mintak maaf dekat leeya , kak pah n fara sebab aku sahabat yang tak berguna , tapi aku tak mintak jadi macam tu cuma kita sebagai manusia tak pernah lepas dari buad kesilapan  kan kawankawan .

moody yang teramat malam ni sambilsambil melayan lagu blog cik peanut . sumpah hati aku dibuai sayu mendengar lagu ni . ditambah dengan kenangan kenangan manis bersama mereka yang bergelar sahabat .

dan to encik pengarang jantung , kau saja yang mampu buad aku tersenyum ketika aku terjatuh dan tak mampu bangun .


kau sememangnya terbaik sayang ! tengs sanggup bersusah dan bersenang bersama aku !

mungkin aku tak boleh jadi seperti dulu bersama korang semua kerana aku mengakui yang aku sememangnya sahabat yang mementingkan diri sendiri tapi seperti tajuk lagu blog aku by nsync " THIS I PROMISE YOU " aku janji akan berubah . yang buruknya aku memang orang mudah nampak tapi yang baiknya diketepikan , ya itulah sikapsikap orang yang bergelar manusia di dunia ini . aku lemah ! sumpah aku lemah . tapi aku kuatkan semangat sebab aku nak korang semua tau yang aku sayangkan korang , walaupun sekarang korang tak nampak , tapi aku berdoa suatu hari nanti korang semua akan nampak yang aku sayang korang .

aku sedaya upaya cuba mengumpul kekuatan untuk hadapi harihari mendatang. semoga aku dapat menjalani kehidupan aku dengan tabah . aku kena kuad . aku tak boleh lemah . kalau aku nak berubah , aku boleh ! amin .

p/s: teramatlah penad pada malam ni . yang baik semua dtg dari ALLAH dan yang buruk dari cik peanut sendiri . maaf kawankawan . semoga cepat sembuh ye cik peanut ! aku harap takde sape yang mara aku pasal post ni ya . sory sangatsangat !


1 comments:

myra azmiera said...

rindu kau laa sayang !