BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Saturday, May 14, 2011

ENTRY KOSONG TAPI PENUH MAKNA

 hi , readersreaders sekalian , rindu merindu dengan blog ini . kalo nak cakap blog ni half life memang tak jugak lahh kan . baru belaja buad blog lah katekan . nanti bila da lame ade blog kompem kompem mlas nakpost lagik .. hahahahahah . dun worry , aku bukan macam tu oke . ade saje yang ingin dicelotehkan disini . hanya di sini sahaja aku mampu meluahkan segala galanya . pe lahh lagik keje aku malam malam macam ni kan . yeay , mari kita samasama post blog yea . cik blogger.com baru sahaja sembuh kan . dari malam tadi nak bukak tak boleh . saket jea hati ni ..

so , entry kali ni lebih kepada jiwa aku , hati aku , perasaan aku dan segala galanya tentang diri aku . sememangnya kita sebagai manusia harus berhatihati di dalam kehidupan kerana pada zaman yang semakin moden ini , kita semua berkejarkejar mencari kekayaan yang tiada kekal abadinya . semua hamba di muka bumi ini lebih mementingkan keduniaan daripada mengejar akhirat yang nyata itu . inilah kehidupan kan . 

aku sememangnya seorang yang sangat menerima kawan kawan baru cuma aku sentiasa ingatkan di dalam diri aku sesungguhnya tak semua orang akan suka kita kan . jadi aku lebih gemar berhatihati dan berwaspada bimbang orang akan mengambil kesempatan . 

alhamdulillah , setelah penad mencari kerja , aku berjaya mendapat kerja di mcdonalds equine park . terima kasih ya ALLAH . semoga kau sentiasa memberkati pekerjaan ini . aku nak mencari rezeki . aku tak mau susahkan ibu n dady aku . kakak kakak aku . bialah aku berusaha di atas titik peluh aku sendiri . 

pengalaman yang aku tak pernah lupakan . cemuhan yang aku terima sebenarnya mematangkan aku di dunia ini . kita sepatutnya sebagai manusia harus sedar bahawa kita hanya manusia biasa tak lepas dari buad kesilapan . jadi kita haruslah berubah jika kita tersedar kita telah melampaui batasnya .

seorang kawan yang sejati akan sanggup bersusah senang bersama sahabatnya tidak kira pada bilabila masa dengan apa jua keadaan, terima kasih kepada besties aku . pembakar semangat aku , pemberi dorongan dan nasihat kepada aku . terima kasih korang .

kawan boleh dicari tetapi keluarga kekal abadi . aku sayangkan keluarga aku . aku janji akan berusaha memberi kesenanagn kepada ibu n daddy aku . semoga aku sentiasa dipermudahkan membuad kebaikan . 

p/s : entry merapu yang aku buad . tak tau lah ade makne ke tidak . jadi , its time to change babeh ! luv kamu semua . salam !

0 comments: