BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Thursday, May 19, 2011

OMAIGOD !

hello guys , ha today ade khabar gembira dari aku. haha .mula mula sekali , alhamdulillah aku bersyukur kehadrat illahi kerana aku nye result oke . walaupun tidak berjaya mendapatkan anugerah ketua jabatan ( AKJ) pointer aku masih 3 and above . ahaks ! frust jugak sebab tak dapat akj kan . tapi tak mengapa . ada lagi dua semester ! ha , tidak akan aku sia-siakan oke . tunggu lah ! 

tengs sangat sangat kepada housemate saya yang tersayang , " FATIN NABILAH " kerana sanggup menemani saya menelaah siang dan malam . tengs awak . sayang awak ketat ketat ! muah ! kiss for you !

tak lupa jugak kat "CIKGU . KILA , KEPENG N CIK LILY " kerana sudi study bersama sama saya dan cik nab kat rumah siang dan malam . study kat rumah sampai aku pun boleh hafal nota korang . haha ! rindu nak minum nescafe cicah biskut si lily beli . hahahahhaha !

ha , kat ibu and dedy ! love kamu . tengs bubu n dady . banyak bagi semangat dekat aen . sayang kalian !

tengs jugak dekat yana and cik naziera kerana sudi berkongsi ilmu dengan saya . and also to cik yaya ye . awk dapat result oke kan . tahniah ! rindu nak jerit jerit kat awk , "liya!! jgn tido lahh , study . haha ..

tengs kawan kawan esecially cik nab , sanggup study ngan orang bodo cam saya ni .

to naziera , congrats for ur result ye ! awak boleh buad dengan baik kan . tahniah syg  

to kawan kawan yang berjaya , tahniah ye . yg tak berjaya , sem lima and enam kita cuba lagi ya !

p/s : azam nk dpt akj sem lima dan enam ! work hard . yeay !!

2 comments:

atien said...

hehe bape dapat awak ?
taniah sayang . hehe :) . ala awak tak bodo lah awak pandai :) . muahx untuk awak

Eliya Yaya said...

tahniah yunk ! btw, tengs a lot k ? :)