BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Monday, May 23, 2011

MAAF

hai everyone , haha ! nite stalkers stalkers yang cumilcumil and manesmanes ye . hari ni aku nak post blog yang sekian lama tidak diupdate ! haha . likelikelike . busy la . thats y tak update blog a few days niey kan .

so , lets make it short and simple !

SORRY , sebab aku jarang jarang contact kau . aku bukan ape . aku tiba tiba seakan terasa dengan statement someone ni . memang teramat terasa . statement dea seakan akan aku da rampas kawan dea ! oh no ! berdosakah aku buad cam gitu . betol ke aku rampas kau dari dea . 

maafkan aku ye . aku janji tak kan rampas dea dari kau . aku nak mintak maaf jugak sebab tak kol or msg kau bertanyakan khabar , even kau online and aku online ,aku buad tak tau je . the reason is , aku nak jarakkan diri aku dari kau . aku bukan nye perampas kawan orang .

SORRY , to pengarang jantung haty aku sebab bnyk wat stupid mistake dgn you sayang ! promise wont do it again . muahh ! ( kiss for you )

SORRY , aku sentiasa nak ucapkan magic word ni to semua kalo aku ada buad mistake . post ni sebenarnye special for insan yang bergelar " KAWAN "  .

kalau kau rasa aku jauhkan diri aku dari kau , maaf oke aku ada reason tersendiri . bukan tak suke kawan ngan kau , tapi orang tak suka kau kawan ngan aku . yela kan , aku kan jahat ! 

mood : jiwa kacau

p/s : cik peanut sentiasa bersabar dgn dugaan dari NYA . always sayangkan kau ,
sedey sangat !

1 comments:

nasz nazieyra said...

syunk..saper wat ko nier??meh sinie aku tonyoh muker dier..