BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Friday, May 6, 2011

SHARING IS CARING

salam bloggesrbloggers and readersreaders . pelik jugak dengan tajuk blog aku kali ni kan . ade sesuatu yang ingin aku share dengan kamukamu sekalian . ade ke followers yang nak bace blog aku ni . (hahahhhahaha gelak yang teramat setan) . 

mood aku di midnight hari ni agak jiwa kacau sikit lah . bukan sebab si gula haty sye yang  teramatlah dicintai dan disayangi itu . tapi disebabkan seseorang or dua orang kott yang bergelar kawan .

sememangnya pelik kan , tambahtambah dengan tajuk entry post aku buat yang kedua kalinya 'SHARING IS CARING'. kenape tajuk mcm gitu yea . sebab aku berasa sebak dengan problem cinta dorang dorang tue sume .

aku ta pena nak merungut dengar prob merekamereka itu , sbb bagi aku tak semua orang lepas dari masalah . orang gila jea yang kate takde masalah . tapi orang gila pon ade masalah jugak . kankan .

kawan aku yg bernama F bukan name sebenar faced a bigbig problem with her love . aku berdoa supaya kamu akan buat keputusan yang terbaek dgn masalah tu oke . amin .

kawan aku yang bername I bukan name sebenar jugak menghadapi prob yang same . tapi alhamdulillah suda setle masalahnye . diharapkan korang akan bahagia . tak payah la nak clash kejap pasto kapel balik pasto clash balik . jadi lah org yang matang yg leh berfikir secara rasional .

ye! aku mmg suke mendengar masalh mereka kerana aku ta suke melihat mereka sedih . semua orang berhak bahagia di dunia yang sekadar pinjaman sematamata . mogamoga kebahagiaan akan terus korang dapat sampai bilabila . 

especially entry ini tok mereka . aku hope korang bahagia . aku sayangkan korang sangat . sampai bilabila. if ade pape , just share ngan aku . INSYAALLAH aku akan tolong setakat yang mampu .

sayang korang sangatsangat oke . 

special for cik nab and also special for wan n ayu .. love banyakbanyak !!!

to buah haty saya yang jaoh dimata dekat dihati , sye akn post entry pasal awk sebentar lagik ye . tggu oke darl .. huhuhu !




1 comments:

atien said...

hehe . saya sudah kuat ain .
saya boleh lupakan die sedikit demi sedekit .
saya tanak jadi bodoh lagi . :)
buat apa kaple kalo orang tak sayang kita kan