BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Wednesday, May 4, 2011

RESULT OH RESULT

hye uollllllssss !!! 
result da kuar ? agak terkijot la jugak makcik kn . excited ade . takot ade. nervous ade . macam2 lgik la yg aku rase . hhahahahha . 
bukak je ipelajar ... jenjengjeng ..... result mmg da kua . tp tidak lah secara officialnya . 
alhamdulillah !! walaupon tidak secara officialnya , result aku agaklah memberangsangkan . 
aku berdoa jea lah yg result yang ta berapa nk official ni akn naek lgik mendadak ! hahahahahah ( gelak setan plak aku ) ...
aku hope result yg keluar secara officialnye nanty lgik better . amin ... 
first entry post teros buad entry pasal result . huhuhu . 
AKJ yg aku nk capai sebenornye . people di sekeliling aku always judge aku ni bukan2 . so aku nk buktikan kat korang , walaupon aku ni suke buad cuti extra day , skip class n mcm2 lgik bende2 yg hina bg korang2 yg bergelar insan yg suci itu . aku mampu dapatkan result berjuta-juta kali better lagik dari korang . 
ye! aku mmg nakal dan jahat tapi aku tau status aku sebagai seorang student . tak semua org yg baek tuh baek n tak semua org yg jahat tue jahat ye bloggers2 sekalian alam .
so just wait and see for the official result nanti ye kawan2 . 
aku tinggalkan korang dengan old phrases yang membuadkan kte berfikir seketika . 
"DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER"
renung-renungkan dan selamat beramal . ASSALAMUALAIKUM .

0 comments: